Engin Baytar'dan şok sözler

Trabzonsporlu Engin Baytar, şu ana kadar Türk Milli Takımı'nda adaletli bir seçim yapıldığını düşünmediğini ifade ederek, haksızlık ve adaletsizlik yüzünden A Milli Takım'ın Dünya Kupası'na katılamadığını iddia etti..

Trabzonspor başarılı oyuncusu Engin Baytar, kendisi için 'her şey bitti' derken teknik direktör Şenol Güneş'in gelişiyle yeniden başladığını belirterek, formasını kimseye vermeyeceğini söyledi.

Hugo Broos döneminde zaman zaman forma şansı Bulan Engin Baytar, teknik direktör Şenol Güneş'in takımın başına gelmesiyle birlikte ilk 11'in değişmez ismi oldu.

"ŞENOL GÜNEŞ'İN GELİŞİYLE HERŞEYE YENİDEN BAŞLADIM"

Teknik Direktörü Şenol Güneş'in takımın başına gelmesiyle kendisine ayrı bir güven geldiğini belirten Engin Baytar, "Şenol hocam bana ayrı bir güven verdi, kendime güvenmemi sağladı. Hocamın idmanlarda bizle birlikte yaptığı çalışmalarda kuvvetlenmeye başladık. Bu yaptığımız çalışmalar oynadığımız oyuna da yansıyor. Maça çıktığım zaman 90 dakika boyunca hiçbir sorun yaşamadan o maçı bitirebiliyorum. Her ne kadar ağrım sızım olsa da 90 dakikayı kaldıracak güce sahip olmaya başladım. Şenol hocanın gelmesi benim için çok büyük bir avantaj oldu, artık benim için her şeyin bittiğini düşünmeye başlarken, her şey bir anda yeniden başladı. Tabi ben de bana verilen bu şansı iyi değerlendirmek istiyorum ve formayı da kimseye vermek istemiyorum" dedi.

"A MİLLİ TAKIMDA ADALETLİ BİR SEÇİM YAPILDIĞINA İNANMIYORUM"
Engin, "Türk Milli Takımına seçilen oyuncu arkadaşlarımız da bizim değer verdiğimiz arkadaşlarımız. Ama şöyle bir düşüncemiz var. Şu ana kadar Türk Milli Takımında adaletli bir seçim yapıldığını düşünmüyorum. Hiçte düşünmedim. Çünkü belirli futbolcular zaten gidiyor. Seçilen futbolculara baktığımız zamanda çoğu ya 3-4 aydır sakat veya sakatlıktan yeni çıkmış Milli Takıma seçiliyor. Hiç bir lig maçında oynamamış arkadaşlarımız Milli Takıma seçiliyor. Kendi takımında şans bulamayan oyuncular Türk Milli Takımına seçiliyor. Bizlerde bu vatanın bu toprağın insanlarıyız. Biz de ülkemize hizmet etmek istiyoruz. Böyle haksızlık ve adaletsizlik olunca da insan kendi içinde tabi ki burukluk hissediyor. 6 ay sakat olan adam 2 gün içinde seçiliyor da ben neden seçilmiyorum? 11 maçtır oynuyorum ve iyi performans sergilediğimi düşünüyorum. Milli Takımdaki hocalarımıza şöyle demek istiyorum; "Adaletsizlik ve haksızlık yapıyorlar". Bir yandan da şöyle düşünüyorum. Bu haksızlık ve adaletsizlik olduğu için de Türkiye'nin başarısız olduğunu düşünüyorum. Dünya Kupası'na gidememenin bundan da kaynaklandığını fikri bende hakim" dedi.

Son 3 maçta yaşadıkları puan kayıplarının kendilerini çok üzdüğünü belirten Engin Baytar, "Önümüzde oynayacağımız çok maç daha var. Rakiplerimizle de maç yapacağız. Onların puan kaybederse biz kazanırsak, şampiyonluk şansımızın devam edeceğini düşünüyorum" dedi.

"SAHADA KENDİMİ TUTAMIYORUM"
Futbol oynarken, herkes çok yüksek bir ritimde oynuyor, ben de herkes gibi yüksek bir ritimde oynamaya çalışıyorum" diyen Engin Baytar, "Bunu yaparken de kimseye kötü bir niyetle yaklaşmıyorum. Saha içerisinde yaptığım hareketleri hakemleri küçükseyecek bir şekilde yapmıyorum. Sonuçta herkese iyi niyetle yaklaşmaya çalışıyorum. Saha içerinde ki bu oynadığım bu ritimli oyun nedeniyle ve bunun bana vermiş olduğu hırstan dolayı saha içerisinde bazen kendimi tutamıyorum. Tabi bu nedenlerden dolayı insanlar çok fazla ağır kelimeler kullanıyor. Engin'e kötü şeyler söylüyorlar tabi böyle demeleri de beni üzüyor. Ben sahaya çıktığım da elinden gelenin en iyisini yapmaya çalışıyorum ve şuana kadar da iyi oynadığımı düşünüyorum" diye konuştu.

"TRABZONSPOR İÇİN HER TÜRLÜ FEDAKÂRLIĞI YAPMAYA HAZIRIM"
Sakatlığının son durumu hakkında da bilgi veren Engin Baytar, "Kasıkta olan bir ağrım var. Ben geçen hafta yapılan idmanlara çıkmadım ve maça çıkabilmek için ağrılarımın geçmesini bekledim. Benim bazen iğnelerle bile sahaya çıktığım oluyordu. Tabi bizim dinlenmek için pek fazla zamanımız olmuyor, biz hiçbir maçı kaçırmak istemiyoruz her maçta da oynamakta istiyoruz. Bunu içinde her türlü tedaviyi görüyoruz. Bazen idmanlara çıkmıyoruz ama idmanlara çıkmadığımız zaman gidip ağırlık salonunda çalışıyoruz. Dediğim gibi Trabzonspor için her türlü fedakârlığı yapmaya hazırız" dedi.

Sayfa Linki:

Site kodu:

Forum kodu:

Benzer Haberler



Widget arak by Futbolizm