Emre'den Arda'ya "Avrupa'ya git" tavsiyesi

Fenerbahçe'nin milli futbolcusu Emre Belözoğlu, Galatasaray kaptanı Arda Turan'a Avrupa'ya gitmesi tavsiyesinde bulundu. Sarı-Kırmızılı futbolcunun yeteneklerine övgüler dizen Emre, "Arda kendisini Avrupa sınavına hazır hissediyorsa gitmeli. Çünkü oranın futbol yaşantısı çok farklı. Her şeyden önce bir yabancı olarak gidiyorsunuz ve daha farklı insanlarla tanışıyorsunuz. En önemlisi de bir futbol kültürüne sahip olarak geri dönüyorsunuz. Orada ne kadar Türk futbolcu olursa bizim için o kadar iyi. Yabancı ülkelerde futbolcularımız artarsa bunun Milli Takım'a getirisi de o kadar fazla olacaktır." şeklinde konuştu.

Ay-Yıldızlı ekibin yeni teknik direktörü Guus Hiddink hakkındaki görüşlerini de ifade eden Emre Belözoğlu, "Guus Hiddink dünya futbolunda kendisini ispat etmiş önemli bir marka. Türk futboluna büyük katkı sağlayacağına inanıyorum." açıklamasını yaptı. Tecrübeli isim, performansını da değerlendirdi: "Sezon başında tam olarak hazır değildim ama şimdi daha iyi durumdayım. Hiçbir zaman kendimi mükemmel oynayan biri olarak görmedim ama hem Fenerbahçe hem de A Milli Takım için elimden geleni yapıyorum." Avrupa ligleri ile Süper Lig'i de kıyaslayan yıldız futbolcu, ligimizin çok kaliteli olduğunu ancak takımlarımızda tam anlamıyla bir sistem bulunmadığını belirtti. Honduras maçında sahaya kaptan olarak çıkan Emre Belözoğlu, galibiyete de değindi: "Elinden gelen her şeyi yapan futbolcuları kutluyorum. Milli Takım'ımıza hayırlı olsun bundan sonra."

Sayfa Linki:

Site kodu:
" />
Forum kodu:

Benzer Haberler



Widget arak by Futbolizm