Beşiktaş iç transferde hızlı

Beşiktaş, iç transferde anlaşmaya vardığı İbrahim Toraman, İbrahim Üzülmez, Rüştü Reçber, Yusuf Şimşek, ve Uğur İnceman ile Nevzat Demir Tesisleri'nde sözleşme imzaladı..

Beşiktaş, İbrahim Toraman'la 3, İbrahim Üzülmez'le 1, Rüştü Reçber ile 2, Yusuf Şimsek'le 1, Uğur İnceman'la 1+1 yıllık sözleşme imzaladı.

Nevzat Demir Tesisleri'nde düzenlenen törende ilk imzayı atan İbrahim Üzülmez, "Sevdiğim camiada tekrar sözleşme yenilemekten çok mutluyum. Buraya geldiğimde iki hedefim vardı. İlk hedefim devamlı siyah beyazlı formayı giymek, ikincisi ise burada futbol hayatımı sonlandırmak. İnşallah bugün bu imza ile bunu gerçekleştireceğim. Bana destek olan herkese tekrar teşekkür ediyorum" diye konuştu.

İBRAHİM TORAMAN: "İNŞALLAH İMZAM KULÜBE HAYIRLI OLUR"
3 yıllık sözleşmeye imza atan İbrahim Toraman, şöyle konuştu: "Çok mutluyum. Başta başkanımız olmak üzere Serdar abiye ve herkese teşekkür ediyorum. Sevdiğim ve sevildiğim camiada sözleşmemi uzattım. İnşallah başarılı olurum, imzam kulübe hayırlı olur. Bundan sonraki hedefim takımıma katkı sağlamak başarılı olmak. Başarılı olduğumu düşünüyorum. Milli Takım hakkında konuşmak istemiyorum, konuşmayacağım artık. Alınmamam bazılarına göre doğru bazılarına göre de yanlış olabiliyor."

RÜŞTÜ REÇBER: "FUTBOLU BEŞİKTAŞ'TA BIRAKMAK İSTİYORUM"
2 yıllık sözleşme yenileneyen tecrübeli file bekçisi Rüştü ise düşüncelerini "Öncellikle çok mutluyum. Başkanımıza, Serdar ağabeye teşekkür ederim. 3 yıldır bu kulübe hizmet ediyorum bundan sonra da edip futbolu burada bırakmak istiyorum. Amacım kendimi kötü hissedene kadar bu kulübe hizmet etmek. Kulübümüze yeni yönetim kurulu geldi. Yapılandırılmaya gidilecekmiş, transfer ücretleri için bizimle konuştular. Biz de Serdar ağabey ile konuşup tüm topu kendisine attık. Bu konuda sıkıntımız yok. Taraftarların beni içlerine alması biraz geç oldu ama oldu. Tüm tribünlerin beni bu şekilde kabullenmiş olmaları beni duygulandırdı. İçimdeki hizmet aşkı iki kat daha arttı" diye dile getirdi.

YUSUF ŞİMŞEK: "BİR YIL DAHA SİYAH BEYAZLI FORMAYI GİYECEĞİM"
1 yıl daha siyah beyazlılarla sözleşme imzalayan Yusuf Şimşek, takımda kalmaktan mutlu olduğunu belirterek şöyle konuştu: "Beşiktaş’ta kalmaktan çok mutluyum. Yönetimimize teşekkür ediyorum. Hocamıza da teşekkür ediyorum bizimle devam etmek istediği ve sözleşmemizin uzatılmasını istediği için. Geçen yıl yaptığımız başarının aynısını bu sene de yapmak istiyoruz. Yönetimimiz ile konuştuğumuzda sorun çıkarmayacağımız biliyorlardı ve sorunsuz şekilde sözleşmemizi uzattık. Bir yıl daha siyah beyazlı formayı giyeceğim."

UĞUR İNCEMAN: "BAŞARILARIMIZA BAŞARILAR EKLEMEK İSTİYORUZ"
1+1 yıllık imza atan Uğur İnceman ise "Başta başkanımız ve yönetim kurulumuza teşekkür ediyorum. Görüşmelerimizin samimi geçtiğine inanıyorum. Burada kalmaktan çok mutluluk duyuyorum. Her sene başarılarımıza başarı eklemek istiyoruz. Takımda güzel arkadaşlıklar var ve böyle bir ortamda tekrar şampiyon olmak istiyorum" dedi.

"DENİZLİ'NİN 3 SENE DAHA KALMASINI İSTİYORUZ"
Beşiktaş Futbol Komitesi Başkanı ve Asbaşkan Serdar Adalı, futbolcuların büyük fedekarlıklar yaptığını belirterek şöyle konuştu: "Futbolcularımız ciddi anlamda fedakarlıklar yaptılar. Başka bir takımda oynayan futbolcular ile kıyaslamayacağız bu fedakarlıklarını. Serdar Özkan bizim camiamızın yetiştirdiği futbolcu teklif sunduk kendisine bekliyoruz. Bundan sonraki transferlerde gerek yerli gerek yurt dışında oynayan oyuncular sistemimize uygun olacak, huzuru bozacak isimler olmayacak. Yönetim kurulu olarak hocamızın bizimle beraber üç sene daha kalmasını isteriz zaman zaman sohbetimizi yapıyoruz. Tahmin ediyorum ilerleyen zamanlarda Mustafa Denizli ile ilgili bir açıklama olacak ama biz hocamızın kalmasını istiyoruz."

Sayfa Linki:

Site kodu:

Forum kodu:

Benzer Haberler



Widget arak by Futbolizm