fenerbahçe'de çarşı pis karıştı: Aykut Kocaman istifa mı etti, kovuldu mu?

Süper Lig'i ikinci bitiren ve Ziraat Türkiye Kupası'nı müzesine götüren Fenerbahçe'de teknik direktör Aykut Kocaman ile yöneticiler Ali Yıldırım ve Abdullah Kiğılı istifa etti. İstifa haberlerinin yanı sıra, Başkan Aziz Yıldırım'ın ise "Ne istifası ben onları kovdum." dediği belirtildi

Fenerbahçe'de Aykut Kocaman depremi yaşanıyor. Teknik Direktör Aykut Kocaman'ın görevinden istifa ettiği öğrenildi. Habere göre dün akşam yapılan yönetim kurulu toplantısı öncesinde Aykut Kocaman, Aziz Yıldırım ve yöneticilerle bir araya geldi. Kocaman ve Yıldırım arasında nedeni bilinmeyen bir gerginlik yaşandığı ve Kocaman'ın "Artık yoruldum, bırakıyorum" dediği öğrenildi.

ASIL NEDEN ALİ YILDIRIM AYKUT KOCAMAN BULUŞMASI MI?
Bu karar öncesinde Şampiyonlar Ligi finalini izlemeye Londra'ya giden Aykut Kocaman'ın burada Aziz Yıldırım'la arası bozuk olan kardeşi Ali Yıldırım ile buluşmasının Başkan Aziz Yıldırım'ı sinirlendirdiği ve tranferlerde fikir birliği bulunamaması sebebiyle Aykut Kocaman'ın görevi bıraktığı öğrenildi.

ALİ YILDIRIM'IN DA İSTİFASI İSTENDİ

Bu arada Başkan, Ali Yıldırım'ın da yönetimden istifa etmesini istedi. Bugün yapılacak görüşmeler sonucunda durum netleşecek. Araya Fenerbahçeli büyüklerin girerek kararı geri aldırmaya yönelik uğraşacağı bildirilirken, daha önce iki kez istifası kabül edilmeyen Kocaman'ın kararını değiştirip değiştirmeyeceği büyük merak konusu.


AZİZ YILDIRIM: İKİSİNİ DE BEN KOVDUM
Kocaman'ın istifasını kabul eden Fenerbahçe Başkanı Aziz Yıldırım'ın ise bu yaşananların ardından çok sinirlendiği ve yakın çevresine, "Ne istifası... İkisini de ben kovdum" dediği öğrenildi.

Bu gelişmeler üzerine yönetim kurulu üyesi Abdullah Kiğılı'nın da istifa ettiği ileri sürüldü.

ABDULLAH KİĞILI: NE İSTİFASI !
Fenerbahçe Aykut Kocaman'ın istifası ile çalkalanırken istifa etiği iddia edilen yönetici Abdullah Kığılı'dan açıklama geldi.

Fenerbahçe'de teknik direktör ve sportif sorumlu Aykut Kocaman ile yönetici Ali Yıldırım'ın istifa ettikleri iddiası gündeme bomba gibi düştü.

Takımın asbaşkanlarından Abdullah Kığılı'nın da görevi bırakacağı iddia edilirken tecrübeli yönetici Sporx'e konuyla ilgili açıklamada bulundu.

Kığılı dün gece Türkiye'ye geldiğini, hiçbir şeyden haberi olmadığını söylerken, "İstifam söz konusu değil. Nereden çıkıyor bunlar?" dedi.
Sayfa Linki:

Site kodu:

Forum kodu:

Benzer Haberler



Widget arak by Futbolizm