Sorun Krasic'te değil, Fenerbahçe'de

Fenerbahçe'nin Sırp yıldızı Milos Krasic'in menajeri, futbolcusunun formsuz olmadığını, sorunun kulüpte olduğunu söyledi.

Kanaltürk'te yayınlanan Top Bizde programı, Fenerbahçe'de Aykut Kocaman tarafından gözden çıkarıldığı iddia edilen Sırp yıldız Milos Krasic'in menajeri Dejan Joksimovic ile bir tele röportaj gerçekleştirdi.

İşte o röportaj:

Krasic hakkındaki problem nedir?

-''Bilmiyorum. Bilmiyorum. Kulübe sormalısınız bunu. Kendisi formda, antreman yapıyor, oynamak istiyor. Problem nedir, ben bilemiyorum.''

Kendisi Fenerbahçe'de mutlu mu?

-''Oynarsa eğer daha çok mutlu olacaktır. Etrafındaki insanlardan, yaşadığı şehirden mutlu ancak oynamaya ihtiyacı var. Oynamıyor, problem bu. Neden oynamıyor? Ben de kendisi de bilmiyoruz.''

Krasic, Fenerbahçe'den ayrılmayı hiç düşündü mü?

-''Hayır bilmiyorum. Bunu hocaya sormalısınız. Bana değil.''

Aykut Kocaman ve Krasic konuştular mı, biliyor musunuz?

-''Son zamanlarda hayır. Belki daha önce konuşmuşlardır fakat son zamanlarda hayır. Krasic bana dedi ki; 'Nasıl ayrılayım? Transfer dönemi sona erdi' Dolayısıyla şu anda takıma girebilmek için çalışmak zorunda. Başka seçenek yok. Bence Krasic çok iyi. 8 senedir benim oyuncum kendisi. Milos Krasic farklı bir oyuncu değil önceden de aynıydı. Fakat Türkiye'ye ya da herhangi bir ülkeye bir futbolcu geldiği zaman, oynaması için şans verilmesi lazım. 1 maç oynasın, sonra 3 maç oynamasın. Daha sonra yine oynasın ve 3 maç oynamasın. Form tutmalı tıpkı diğer oyuncular gibi. Dolayısıyla onun oynamasını istiyorsanız eğer onu oynatmayı denemelisiniz önce. Eğer şans vermeyip oynatmazsanız o da hiçbir şey yapamaz. Krasic, Şampiyonlar Ligi'nde CSKA ve Juventus ile fantastik maçlar oynadı. 27-28 yaşındaki bir futbolcu kendisi. Hiçbir sakatlık yaşamamış kariyerinde. Sadece biraz yardıma ihtiyacı var. Bilemiyorum. Fenerbahçe'den, İstanbul'dan, taraftarlardan, yardıma ihtiyacı var.

Fakat bir problem var. Krasic büyük futbolcu ama Fenerbahçe'de oynayamıyor.

-''Krasic, Fenerbahçe'ye para için gelmedi. Rusya'da daha çok para verenler vardı. Krasic, Fenerbahçe'ye yarışmacı bir takım olduğu için, taraftarı için ve şehir için geldi. Her şeyi çok beğeniyor. Hoca da onu istedi. Dolayısıyla Krasic, Rusya'dan daha az bir paraya geldi.''

(Kanaltürk)

Sayfa Linki:

Site kodu:

Forum kodu:

Benzer Haberler



Widget arak by Futbolizm