Onur Kıvrak Trabzonspor'la sözleşmesini neden uzatmıyor?

Tek sorun para mı?.. Trabzon’da kaleci Onur’un sözleşmesinin uzatılması arap saçına dönerken, tek sıkıntının para olduğu öğrenildi. Genç kaleci, “Şu anakadar imza atamamak beni üzüyor. Ben gereken fedakârlığı yapıyorum” dedi.

Trabzonspor’da kaleci Onur Kıvrak’ın sözleşmesini uzatamamasının tek nedeninin para olduğu, maddi konulardaki sorunların bir türlü aşılamadığı ortaya çıktı.

Transfer olduğu dönemde uzun bir süre yedek bekleyen, ardından gelen fırsatı ise iyi değerlendirerek kaleye geçen Onur, yaşadığı sakatlıktan sonra yeniden forma için beklemeye başladı. 2013 yılında sözleşmesi sona erecek olan genç file bekçisi, bir süre önce her konuda anlaşmaya varıldığını belirtti, Trabzonspor’da kalma yönündeki tavrının da değişmediğini söyledi.

Onur Kıvrak’ın sözleşmesini uzatamamasının önündeki en büyük engelin maddiyat olduğu öğrenildi. Başkan Sadri Şener ile konuşup anlaşan, ancak daha sonra takım içi dengeler öne sürülerek fiyatta indirime gidilmesi talep edilen bordo-mavili oyuncu, “Ben gerekli fedakârlığı yapıyorum” diyerek bu talebi geri çevirdi. Onur, anlaşılan rakama imza atmak için sabırsızlandığını belirterek, “Anlaştığımızı daha önce açıklamıştım ancak şu ana kadar imza atmamak beni gerçekten çok üzüyor. Ancak daha önce de söylediğim gibi ben gereken fedakârlığı yapıyorum. Çünkü burada çok mutluyum ve burada kalmak istiyorum” diye konuştu.

Sayfa Linki:

Site kodu:

Forum kodu:

Benzer Haberler



Widget arak by Futbolizm