Lille'den Moussa Sow'a sert yanıt

Fransız kulübü Lille, Fenerbahçe'ye sattığı futbolcusu Moussa Sow'un "Ben ayrılmak istememiştim" açıklamasına yanıt verdi.

Fenerbahçe'nin çiçeği burnunda santrforu Moussa Sow, eski kulübüyle ağız dalaşına girdi. Sow L'Equipe'e "Ben ayrılmak istemedim, onlar beni gönderdi" açıklamasında bulununca, Lille'in buna cevabı gecikmedi.

Lille kulübünün internet sitesinden yapılan açıklamada, Sow'un sözlerinin, "gerçekle bağdaşmadığı" vurgulandı. Açıklamada, "Lille, Moussa Sow'un gönderilmesiyle sonuçlanan pazarlıkların odağında olduğu iddialarını açıkça yalanlar. Kulübümüz, başka kulüplerin yanı sıra, Fenerbahçe tarafından da istenen bu oyuncunun transferi konusunda, kendi çevresi ve Türk kulübü, iki taraf arasında bir anlaşma sağlandığını bildirmeden önce hiçbir girişimde bulunmamıştır." denildi.

Lille kulübü, açıklamasında, bu konunun burada kapanmasının yararlı olacağını belirtip, Sow'a Fenerbahçe kariyerinde başarılar diledi.

Moussa Sow, bu sabah yayımlanan açıklamasında, "Her şeye rağmen kalabilirdim. Ama kulüp beni tutmak için özel bir çaba sarfetmedikten sonra, iyi olmam da beklenemezdi. Çünkü bunu kalbimden ve kafamdan silemezdim. Ben gitmek istemedim, Lille beni gönderdi." demişti.
Sayfa Linki:

Site kodu:

Forum kodu:

Benzer Haberler



Widget arak by Futbolizm