Semih Şentürk: Artık haber yalanlamaktan bıktım

Fenerbahçe'nin golcüsü Semih Şentürk, hakkında çıkan iddialara cevap verdi, "Artık haber yalanlamaktan sıkıldım" dedi..

Semih'in kişisel internet sitesinde yer alan açıklaması şöyle:
"Sezon başından beri, ısrarla açıklama yapmama rağmen halen ismim üzerinden ısrarla gündem yaratılmaya çalışılmaktadır. Masa başında hayali haberler yapmak gazetecilik değildir. Gazetecilik mesleğinde meslek onuru ve ciddiyeti her zaman ön planda olmalıdır. Bunları dikkate alarak mesai harcanır. Maalesef konu Semih Şentürk olunca hep olumsuz hava yaratılıyor. Takım içinde ve taraftarlar huzurunda sorun çıkartılmaya çalışılmaktadır.

Ezeli rakibimiz Galatasaray'ı, Ali Sami Yen'de yenmemize ve şampiyonluk yolunda çok büyük bir yol katetmemize rağmen, maalesef haber yaptığına inanan gazeteci arkadaşlar benimle ilgili hayali haberler üreterek, gündemi değiştirmeye çalışmışlardır. Bunun son örnekleri de Milliyet, Hürriyet, Habertürk, Vatan gibi büyük gazeteler ile bu gazetelere ait internet sayfalarında çıkan şahsım ile ilgili imzalı ve imzasız hayali haberler olarak yayınlanan "Fulham'la anlaştı" ve "Galatasaray maçının son dakikasında oyuna girmek istemeyerek Daum ile sorunlarım olduğu" haberleri sabrımı taşırmıştır.

Bu haberler tamamen asılsız ve yalandır. Hatta son dakika da sayın Ayhan Tumani'ye takımım adına yardımcı olmak için kendim gidip oyuna girmek istediğimi söyledim. Defalarca söyledim. Her oyuncu gibi oynayamadığım zaman üzüntü duyuyorum. Ama bu üzüntü Fenerbahçe sevgimin önüne geçemez. Ben profesyonel bir oyuncuyum. Amatör ruhla Fenerbahçe'ye bağlıyım. Formamı kapana kadar da asla pes etmeden savaşacağım. Beni bu günlere getiren kulübüm Fenerbahçe'dir. Kulübüm ile bir yıl sözleşmem olmasına rağmen halen ısrarla bu tarz haberler yapılıyor. Artık haber yalanlamaktan sıkıldım.

Bu haberleri üreten kişiler bilmelidir ki, Semih Şentürk olarak tam konsantre ile Ziraat Türkiye Kupası ve Turkcell Süper Ligi Şampiyonluğu'na kilitlendim. Takımım için her şeyi yapmaya hazırım. İki kulvarda da başarılı olacağımıza canı gönülden inanıyorum.

Yalan haber peşinde koşan insanlar, amaçlarına ulaşamayacaklar. Sezon sonuna kadar bu son açıklamamdır. Bu açıklamamdan sonra sezon sonuna kadar benimle ilgili çıkan hiçbir habere, kendi internet sitemden açıklama yapmadığım sürece taraftarlarımızın inanmamasını canı gönülden rica ediyorum.

Büyük Fenerbahçe taraftarından Kayserispor maçında tam destek bekliyorum. Onların desteği ile bu zorlu kulvardan başarıyla çıkacağımızdan eminim.

Son olarak Sarı Meleklerimiz'in, CEV Indesit Şampiyonlar Ligi'nde bu haftasonu oynayacağı Final-Four mücadelelerinde başarılar diliyorum. Kupayı getireceklerine olan inancım tam. Tüm taraftarlarımıza ve camiamıza güzel bir haftasonu diliyorum"

Sayfa Linki:

Site kodu:

Forum kodu:

Benzer Haberler



Widget arak by Futbolizm