Hakan Şükür'ün rotası Birleşik Arap Emirlikleri

Galatasaray'ın efsane futbolcularından Hakan Şükür, futbol hayatını nerede sürdüreceğini sonunda açıkladı. Tecrübeli futbolcu, Birleşik Arap Emirlikleri'nde bir takımda oynayacağını açıkladı.

ROTA BAE
Hakan Şükür, TÜYAP Beylikdüzü Fuar ve Kongre Merkezi'ndeki CeBIT Bilişim Eurasia ve Bilişim Zirvesi-08 Fuarı'nda, OR.BİM Standı'nı ziyaret etti. Kendisine, yüz tanıma sistemiyle açılan dizüstü bilgisayar hediye edilen Hakan Şükür, Birleşik Arap Emirlikleri'nde bir takımda futbol yaşantısını sürdüreceğini bildirdi.
Son dönemde ailesiyle birlikte olduğunu ve annesinin hastalığı ile ilgilendiğini dile getiren Hakan Şükür, "İçimde oynamak için bir kıpırtı vardı. Bunu değerlendirmek için son birkaç günüm var. Belki futbolun Türkiye'deki, Avrupa'daki kadar iyi olmadığı, ama müthiş bir gelişme gösteren Birleşik Arap Emirlikleri'ndeki bir takımda oynama kararım var. Az da olsa, hem ticari anlamda, hem de futbol anlamında verebileceklerim olduğuna inanıyorum ve gidiyorum. Bunun için çalışmalar yaptım. Biraz ağırdan aldım. Çok önceden de gidebilirdim" diye konuştu.

Hakan, çok sayıda teklif aldığını anlatarak, "İsminiz büyük olduğu zaman dünyanın bilhassa bu tip bölgelerinde çok tanınca, teklifin gelmemesi zaten anormal. Tabii şartlarım vardı, mazeretlerim vardı. Bunun için bekledim. Kendi isteğimdi, çok önceden gidebilirdim. Bana yakışan, en azından gittiğim zaman, ülkemi temsil edebileceğim, maddi olarak güzel imkanlar sunan bir yer olmalı" dedi.

Sayfa Linki:

Site kodu:

Forum kodu:

Benzer Haberler



Widget arak by Futbolizm