Mesut Bakkal istifa etti!

Ligde uzun bir süredir galibiyet hasreti çeken ve dün futbolcuların antrenmana çıkmaması ile sonuçlanan maddi kriz içersindeki Gaziantespor'da teknik direktör Mesut Bakkal'ın görevinden istifa ettiği bildirildi.

Ligde kötü günler geçiren ve ekonomik sıkıntılarla boğuşan Gaziantespor'da teknik direktör Mesut Bakkal'ın görevinden istifa ettiği bildirildi. Mesut Bakkal'ın kulübün ekonomik sıkıntıları nedeniyle istifa ettiği öğrenildi.

Celal Doğan Tesisleri'nde basın toplantısı düzenleyen Mesut Bakkal ve Hasan Çetinkaya, kulüpte yaşanan son olayları değerlendirdi. Yaklaşık 6 ay önce Gaziantepspor Kulübü'nde teknik direktör olarak görev aldığını belirten Bakkal, "Geldiğimiz ortamda Gaziantepspor'a zarar vermemek, içeride yaşanan bazı iyi veya kötü sorunlar takım olgusunu engellediği için istifa ettim" dedi.

Gaziantepspor Kulübü'nde görev yaptığı süre içinde destek veren herkese teşekkür eden Bakkal, sözlerini şöyle sürdürdü: "Coşkulu, arzulu ve istekli bir takım bıraktığımı düşünüyorum. Oynadığımız oyuna kamuoyu tarafından sürekli destek vardı. Bu takımın ligde çok daha iyi işler yapacağını biliyorum. Bundan sonra da bu futbolcuların katkıları ile daha iyi işler olacağını ümit ediyorum. Takımı ayakta tutmaya çalıştım. Buradan ayrıldığımı için olumsuzlukları konuşmanın bir faydası yok. Zaten herkes her şeyi biliyor. Anlatmaya gerek yok. Sözü uzatmaya gerek yok. Yarattığım takım beni ve spor kamuoyunu mutlu ediyor. Sorunsuz, problemsiz, aslan bir gibi takım bırakıyorum. Bu takımın iyi işler yapacağını eminim."

Sayfa Linki:

Site kodu:

Forum kodu:

Benzer Haberler



Widget arak by Futbolizm