Maziden Sayfalar: Ronaldo Daum için geldi

RonaldoSiyah beyazlı formayı giydiği 15 maçta 5 gol atma başarısını gösteren Brezilyalı futbolcu, "Türkiye'ye Daum için geldim. İtalya ve İspanya'da fiyatım 10 milyon doların üzerinde" dedi.

Beşiktaş'ın tarihinde libero ve stoper mevkiinde görev yapan Ali İhsan Karayiğit, Süreyya, Sabahattin ve Gökhan'dan sonra ilk kez bir yabancı defans oyuncusu taraftarın sevgilisi oldu. Siyah beyazlı formayı giydiği 15 maçta 5 gol atma başarısını gösteren Ronaldo Guiaro, "Türkiye'ye Daum için geldim. İtalya ve İspanya'da fiyatım 10 milyon doların üzerinde" dedi.

Beşiktaş'ın Avrupa'nın birçok takımından daha güçlü olduğunu vurgulayan Brezilyalı futbolcu şöyle devam etti: "Ali Eren, Ümit, Erman, Ahmet Yıldırım gibi kaliteli defans oyuncuları bulunan Beşiktaş artık kolay kolay gol yemez. Thomas Myhre'nin gelmesiyle kalemizde problem kalmadı. Orta saha ve forvet oyuncularımız da oldukça başarılı."

Takımda müthiş bir rekabet olduğunu ve iyi olanın formayı giyeceğini anlatan Ronaldo, hedeflerini şöyle anlattı: "Türkiye'ye şampiyonluklar yaşamaya geldim. Önümüzdeki sezon Beşiktaş Şampiyonlar Ligi'nde mücadele edecektir. O kadroda yer alacağım için heyecanlıyım. Eşim ve çocuklarım İstanbul'u çok sevdi. Beşiktaş'a daha uzun yıllar hizmet ederim" dedi.

22.12.2001

Sayfa Linki:

Site kodu:

Forum kodu:

Benzer Haberler



Widget arak by Futbolizm