Maziden sayfalar: Ertuğrul Sağlam'ın uyanıklığı

Beşiktaş'ın Samsunspor'la oynadığı maçta Samsunspor'u yıkan gole imza atmakla kalmayıp rakibin golüne de rakip sahada durarak izin vermeyen Ertuğrul gördüğü sarı karta üzülmüyor

Beşiktaşlı futbolcular gol sevincini kendi sahalarında doyasıya yaşarken, rakip sahaya giderek orada duran ve hakemin ihtarına rağmen orayı terk etmeyerek sarı kart gören Ertuğrul bunu neden yaptığını şöyle anlattı: 'Baktım herkes kendi sahamızda seviniyor. Samsunsporlular da santra yapıyorlar hemen rakip sahada kaldım. Mustafa Çulcu beni defalarca geç sahana diye ikaz etti ve geçmezsem sarı kart göstereceğini söyledi. Ben de gösterirsen göster dedim. Eğer ben de kendi sahama geçseydim attıkları gol geçerli sayılacaktı. Keşke hep böyle sarı kart görsem.'

DALYA DEMENİN FARKLI KEYFİ
100. golünü atarak dalya diyen Ertuğrul'un hedefi 150'yi bulmak. Milli futbolcu, 'Allah bana kaza, bela, sakatlık vermezse üç sene içerisinde 150 golü bulacağıma inanıyorum' dedi.

İlk golünü yıllar önce yine Samsun'da Adana Demirspor'a atan Ertuğrul'a 100. golünü de yine Samsun'da atmak nasip oldu. Ertuğrul 'Benim Beşiktaş'taki gol ortalamam 20'den aşağıya hiç düşmedi. Bugün 100 golü çoktan geçmiştim ama iki yıl Samsunspor'da 2. Lig'e düştüğümüz sene ve bir de Toshack'ın beni iki yıl stoper-defans oynatması belki de en az 25 golüme maloldu' diye konuştu.

06.02.2000

Sayfa Linki:

Site kodu:

Forum kodu:

Benzer Haberler



Widget arak by Futbolizm