Maziden sayfalar: Biyonik Hakan Şükür

Hakan Şükür, elinden, sol ayak bileğinden ve baldırından ciddi şekilde sakattı. İdmanda bir darbe de Bülent'ten yedi. Ama her şeye rağmen bugün de sahaya çıkacak

ADALESİNDE ÖDEM VAR AMA
Hakan Şükür, Galatasaray için hayati önem taşıyan Trabzon maçı öncesi bir kez daha büyük bir profesyonellik ve fedakarlık örneği sergiledi. Sarı-Kırmızılılar'ın dünkü idmanına çıkmayan ve MR'ı çekilen Hakan'ın sağ bacak adalesinde ödem tespit edildi. Bülent'in darbesi ile sakatlanan yıldız futbolcu, acılarına rağmen bugünkü dev maçta arkadaşlarını yalnız bırakmayacak ve formasını giyip, sahadaki yerini alacak.

"BAŞKASI OYNAMAZDI"
Galatasaray Kulübü Doktoru Prof. Burhan Uslu, "Biyonik adam tanımı Hakan'a tam manasıyla uymaktadır. Hakan'ın yerinde bir başkası olsa kesinlikle sahaya çıkamazdı" diye konuştu. Hakan da Galatasaray forması ile sahaya çıktığı zaman bütün acılarını unuttuğunu belirterek, "Ben zaten, iş Galatasaray'a gelince profesyonelliğimi unutuyor, amatör bir kimliğe bürünüyorum. Bu maçta da G.Saray'ın kazanması için elimden gelen herşeyi yapacağım" diye konuştu.

CEZALI HAGI ROMANYA'YA GITTI
PFDK tarafından kendisine verilen üç maçlık ceza Tahkim Kurulu tarafından da onaylanınca Hagi, ülkesine gitti. Fatih Terim'den izin alarak Romanya'ya giden Hagi yarın İstanbul'a dönecek.

"BU KADARINI HAKETMEDİM"
Attığı dirseğin yanlış olduğunu kabul eden Hagi, "Ancak bu kadar ağır bir cezayı hak etmedim. Beni bu harekete zorlayan sebepler gözönüne alınmalıydı" dedi.

06.02.2000

Sayfa Linki:

Site kodu:

Forum kodu:

Benzer Haberler



Widget arak by Futbolizm