Shabani Nonda Galatasaray'da (Foto)

Voliyi vurdun olm Nonda... gülelim inceden...Ve Shabani Nonda sonunda Galatasartay'a 2 yıllık imza attı. İmza töreninde açıklama yapan ve transferin son günlerine gelindiğini belirten Adnan Sezgin, bu vakitten sonra transferin güç olduğunu, ancak son güne kadar arayışlarının devam edeceğini belirtti.

Ay sonuna kadar UEFA'ya teslim edilecek listedeki futbolcuların Avrupa arenasında oynayabileceğini belirten Sezgin, transferi bu süreye yetiştirmek istediklerini ancak bu süreye yetişmeyecek olsa bile Turkcell Süper Lig'de oynayacak olmasının da önemli olduğunu belirtti.

Gelsin pereler...Nonda'nın imza töreninde konuşan Adnan Sezgin, "Uzun süredir yurt dışında devam eden transfer çalışmalarımız sonunda Nonda'yı Türkiye'ye getirdik. Nonda yurt dışında sağlık kontrolünden geçti ve sağlıklı olduğuna dair raporlarını Türkiye'ye yolladık. Ancak biz hiç bir şüphe olmaması için kendi ekibimizle de sağlık kontrolünü yaptık. Dün sağlık kontrolleri tamamlandı ve lisans için gereken başvurularımız da yapıldı. Düna sözleşmeyi imzaladık ve bugün de imza töreninde buradayız. 103 gün sonra Ali Sami Yen'de buluştuğumuz taraftarımızın karşısına yeni oyuncumuzu çıkartmak isterdik ama bu önemli maçta konsantrasyon eksikliği olmaması için çıkartmadık. Ayrıca bu transfer için yardımcı olan Roma kulübüne de teşekkür ederim. Bu arada eğer UEFA'ya yetiştirebilirsek bir transfer daha yapabiliriz. Transfer Avrupa'da bu gece bitiyor ve TFF Pazartesi gününe kadar izin veriyor. Bir transfer daha yaparsak yabancı da olabilir yerli de olabilir." dedi.

Adnan Sezgin: Aha da mamül burada... Bi dene daha getirecez...

10 numara pazarlık yaptım 20 numara da forma kaptımİmza töreninde Adnan Sezgin'in ardından Galatasaray'ın yeni ismi Nonda, basın mensuplarının sorularını yanıtladı.

Nonda, "Galatasaray'da oynayacak olmaktan dolayı çok mutluyum. Avrupa'nın en bütük takımlarından birine geldim. Ayrıca Galatasaray ailesinin bana gçsterdiği ilgiye de çok teşekkür ederim. Ben Galatasaray'a ne kadar çok gelmek istediğimi gösterdim ve Galatasaray'da beni ne kadar çok istediğini gösterdi. Çok mutluyum ve bundan sonrasını da sahada çalışarak gösterceğim. Türk takımlarını, üç büyük takımı biliyorum. Futbol anlayışlarını biliyorum Avrupa'dan takip ettim. Ama ligi biliyorum dersem doğru olmaz. Kaç gol atarsın sorusuna cevap veremem ama gol atarım. Öncelikle Hakan Şükür ve Ümit Karan'ı tanıyorum. Onlar Avrupa'da tanınmış golcüler ve arkadaşlarım ile oynamak çok iyi olacak. Tabii ki aramızda bir rekabet olur ama sonuçta bu takım için yapılacak bir rekabet olur ve kararlar da hocamıza aittir. Bu transferden önce Tugay ile konuşmadım ama geçen sene birlikteyken Tugay ile Türkiye hakkında ya da Galatasaray hakkında çok güzel sohbetlerimiz oldu." dedi.
Sayfa Linki:

Site kodu:

Forum kodu:

Benzer Haberler



Widget arak by Futbolizm