Maziden sayfalar: Oktay hedef büyüttü

Fenerbahçe'ye büyük umutlarla transfer edilmesine rağmen, geçen sezon kendisinden bekleneni veremeyen Oktay Derelioğlu, yeni sezona yepyeni umutlarla ve iddialı bir şekilde giriyor. 35 yaşına kadar Fenerbahçe formasını giymek istediğini ifade eden golcü futbolcu, şunları söyledi: "Çünkü bu camia bana kucak açtı ve en zor günlerimde sahip çıktı. Kötü olduğumda hiç suçlamadılar. Şimdi artık sıra bende. Onlara gönül borcumu, atacağım gollerle ödemek istiyorum."

Rekabetin çok güzel birşey olduğunu vurgulayan Oktay, "Bundan hiç korkmuyorum. Yeter ki, ben iyi olayım. Eğer hocamız Werner Lorant zarı elime verirse, hep düşeş atar, gollerimi çakarım. Fenerbahçe bu sezon özellikle Avrupa'da var olma savaşı verecek. Başkanımız Aziz Yıldırım ve camia bizden artık uluslararası başarı bekliyor. Kendi adıma konuşayım, çalışacağım, çalışacağım, çalışacağım ve başaracağım. Lorant da hakedene formayı verecek" diye konuştu.

Günlerini 2 yaşındaki kızı Aleyna ve 5 yaşındaki oğlu Berke ile evinin bahçesinde oynayarak geçiren tecrübeli futbolcu, ailesiyle mutlu bir yaşam sürdüğünü belirterek, sözlerini, "Şampiyonluk yarışındaki en ciddi rakibimiz Galatasaray olacak. Ancak Beşiktaş ve Trabzonspor'u da unutmamak gerek. 5 yıl aradan sonra sezon başı çalışmalarına katılıyorum. Sakatlıklar ve şanssızlıklar peşimi bırakmadı. Ancak bu sezon çok farklı olacak" diyerek noktaladı.

08.07.2002

Sayfa Linki:

Site kodu:

Forum kodu:

Benzer Haberler



Widget arak by Futbolizm