Mateja Kezman: "Beni rahat bırakın" (Video)

Kezman'dan mesaj var !.. Anderlecht karşısında Fenerbahçe'nin ilk golüne imza atan Mateja Kezman, maç sonrası yaptığı açıklamada, üzerindeki baskının büyüklüğünden şikayetçi oldu.

Karşılaşma sonrasında açıklama yapan Kezman, "İyi futbol oynadık ve iyi bir maç çıkardık. Tam ihtiyacımız olduğu bir zamanda golü bulduk ve güzel oyunumuzu sürdürerek Şampiyonlar ligi'ne katılmaya hak kazandık" dedi.



Fenerbahçe Anderlecht'i yine devirdi (Video)

Kezman açıklamasının devamında üzerindeki baskınını çok büyük olduğunu belirterek, "Buradan seslenmek istiyorum; üzerime çok baskı biniyor. Bana biraz anlayış gösterilmesini ve biraz rahat bırakılmayı istiyorum. Takımım için elimden geleni yapıyorum. Daha önce de ligde ve kupada, kritik zamanlarda kritik goller atarak takımın başarısı için elimden geleni yaptım. Üzerimdeki baskı azalsın" dedi.

Sayfa Linki:

Site kodu:
" />
Forum kodu:

Benzer Haberler



Widget arak by Futbolizm