QPR'ın Dubai alemleri olay oldu

Dubai'de QPR oyuncularının her gece dışarıda takılarak idmanlara bile çıkamadığının iddia edilmesi üzerine Redknapp çok sert konuştu ve haberlerin kasıtlı yapıldığını öne sürdü. QPR Teknik Direktörü Harry Redknapp, Dubai'de oyuncularının kamp süresince sarhoş dolaştığı iddialarını sert bir dille yalanladı.

Cumartesi günü çıkan bir haber, QPR'dan birçok ismin kamp boyu her gece içtiğini ve antrenmanların büyük bir bölümüne katılmadığını iddia etmişti. Fakat QPR cephesinden yanıt gecikmedi.

Redknapp "Dubai'de 6 veya 7 takım vardı ve hergün antrenman yapan tek ekip bizdik. Bir gün bile takıma izin vermedim. Hatta salı günü uzman arkadaş bana geldi ve takımı çok çalıştırdığım için ertesi gün izin vermem gerektiğini söyledi. Bunu bile reddettim." sözleriyle antrenmanların hepsini eksiksiz olarak icra ettiğini belirtti.

Kurt teknik adam, ayrıca "Sadece tek gece dışarı çıkmalarına izin verdim. Hatta oyuncularım ertesi gün 5 takımın da dışarıda takıldığını söylediler. Neden kimse diğer 5 takım hakkında yazmıyor? Çünkü bu haberi yapanın amacı bizim dikkatimizi dağıtmak. Aslında bu haberi yaptıranı ve amacını biliyorum. Başkanımız da biliyor. Oyuncularımızdan biri değil. Oyuncuların menajerlerinden biri." sözleriyle kulübe yakın bir ismin haberleri yaptırttığını iddia etti.

Son olarak Southampton galibiyetine değinen Redknapp, "Maçtan önce takımı topladım ve haberleri söyledim. Hiçbiri inanamadı. Zaten Southampton karşısında aldığımız galibiyet bu haberlerin hayal ürünü olduğunu ortaya koyuyor. Biz işimize bakıp futbol konuşmaya devam edeceğiz." sözleriyle sadece lige odaklandıklarını açıkladı.

QPR, 28 haftası geride kalan Premier Lig'de topladığı 20 puanla son sırada yer alıyor.

Sayfa Linki:

Site kodu:

Forum kodu:

Benzer Haberler



Widget arak by Futbolizm