Efsane Obafemi Martins Seattle Sounders'a transfer oldu

Levante'nin golcü futbolcusu Obafemi Martins, Seattle Sounders ile resmen anlaştığını duyurdu. Levante'nin Nijeryalı golcüsü Amerikan ekiplerinden Seattle Sounders ile anlaştı. Amerikan kulübünün Martins'in sözleşmesindeki 4 milyon dolarlık serbest kalma maddesinden yararlanarak bu transferi gerçekleştirdiği tahmin ediliyor.

Yıldız futbolcu Twitter hesabından yaptığı açıklamalarda, "Sonunda Sounders FC'ye imza attım. Kariyerimde çok önemli bir adım attım. Artık önüme bakıyorum. Yeni takım arkadaşlarımla tanışmayı ve Seattle taraftarıyla buluşmayı iple çekiyorum. Hepinize desteğiniz ve iyi dilekleriniz için teşekkür ederim." ifadelerini kullanırken, Levante'ye de teşekkür etmeyi unutmadı.


Levante'nin sezon başında bonservis bedeli ödemeden renklerine kattığı 29 yaşındaki futbolcu çıktığı maçlarda toplam 9 gole imza atmıştı.
Sayfa Linki:

Site kodu:

Forum kodu:

Benzer Haberler



Widget arak by Futbolizm