Servet Çetin: Gökhan Zan'ın eşi bana eş adayı bulsun

Galatasaraylı defans oyuncusu Servet Çetin, Galatasaray TV'de yayınlanan "Kaleydeskop" programında yaptığı söyleşide, takım arkadaşı Gökhan Zan'a ilginç bir çağrıda bulundu ve Gökhan zan'ın eşinin kendisine eş bulmak konusunda yardımcı olmasını istedi.

Servet Çetin, Gökhan Zan'ın kendisi için söylediği, "Ben artık arkadaşımın bu sene, 29 yaşına girdiğinde evlenmesini istiyorum" sözlerin aktarılması üzerine, Servet, "Bunu Gökhan Zan mı dedi? Öyleyse Gökhan Zan, lütfen eşine söylesin de bana bir aday bulsun. Biliyorsunuz bu işler için bazen arkadaşların birbirlerine yardımcı olmaları gerekiyor. Eşlerinin aracı olması gerekebiliyor. Madem arkadaşım beni düşünüyor, lütfen bu söylediklerime önem versin" şeklinde konuştu.

Ayrıca, 29 yaşına bastığını aktaran Servet, hala genç bir yaşta olduğunu söylerken, "Futbol için en verimli çağımda olduğumu düşünüyorum. Yavaş yavaş önemli tecrübeler kazandım. Her yaşın ayrı bir güzelliği var. Bu yaşımın da tadını en güzel şekilde çıkartacağım" dedi.

Sayfa Linki:

Site kodu:

Forum kodu:

Benzer Haberler



Widget arak by Futbolizm