Bir de buradan arayın


Mart 02, 2010

Gençlerbirliği-Ankaragücü "casusluk" savaşı

Gençlerbirliği Teknik Direktörü Thomas Doll, Ankaragücü Antrenörü Ümit Özat'ın kardeşi Cem Özat'ı casuslukla suçladı, Ümiz Özat ise bu olay üzerine kardeşinin kulüpten ayrılmasını istedi..

Gençlerbirliği Teknik Direktörü Thomas Doll'un, kulüpte çalışan Ankaragücü Antrenörü Ümit Özat'ın kardeşi Cem Özat'ı, yenildikleri Ankaragücü maçı sonrasında "casusluk" yapmakla suçlaması üzerine, Ümit Özat'ın, kardeşinin kulüpten ayrılmasını istediği ortaya çıktı..

Ümit Özat, konuyla ilgili olarak yaptığı açıklamada, sezon başında Gençlerbirliği'nden teklif aldığını, ancak bunu kabul etmediğini belirterek, şunları söyledi:

"Doll'un Gençlerbirliği'ne gelmesi konusunda ben aracı oldum. Kardeşim Cem Özat, Gençlerbirliği Kulübü'nde çalışıyordu. Gençlerbirliği'ni yendiğimiz maç sonrasında Doll, kardeşime, 'Taktiklerimizi sen mi veriyorsun' şeklinde konuşmuş. Bunun üzerine de kardeşim kendisine, 'Ben Türk'üm, beni kendinle karıştırma' cevabını vermiş. Ben de Gençlerbirliği Kulübü Başkanı İlhan Cavcav'ı arayarak, kardeşimin işine son vermesini istedim. Ben oyuncularıma o kadar güveniyorum ki, hiçbir takımı veya antrenörü takip ettirmeye ihtiyacım yok."

VİDEOLARI GÖREYEMİYORSANIZ TIKLAYIN
Sayfa Linki:

Site kodu:
" />
Forum kodu:

Özel Arama

Benzer Haberler



Widget arak by Futbolizm

aktüelspor.com: maç özetleri, taze taze futbol haberleri...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorum yapmak istediğine göre kral bir okuyucu, sağlam bir futbolist olduğunuzu kabul etmek zorundayım ama yorum yazarken şu mevzulara dikkat ediniz:

1) Küfür etmek, küfürlü ifade kullanmak yasak. Delikanlıca, yaratıcı argonun her türüne açığız o ayrı...

2) Önceki yorumlardan birine cevap veriyorsanız kime cevap verdiğinizi delikanlı gibi yazın, eveleme geveleme yapmayın...

3) Skik sitelerin reklamını yapmak için saçma sapan yorumlar yapmak yasak, konuyla alakalı olmayan yorumlar da yassah !

4) Başka bir yasak bulana kadar tepeleme yorum yazabilirsiniz.

5) Yorum yazmayan Fatih Ürek... Hayda bre !..

Yorumunuz blog sahibi dengesiz agresif insan tarafından onaylandıktan sonra yayına girecektir. Az sonra...

NOT: Yorum yazmak için üye olmak gerekmez. "Anonim ya da Diğer" seçeneğini işaretleyerek yorumunuzu gönderebilirsiniz.

Blog Widget by LinkWithin