Cavcav'a damat durumundan şike soruşturması

Türk futbolunda gündeme bomba gibi düşen ve damadı Recep Öztürk'in de bulunduğu birçok tutuklamanın yaşandığı şike iddilarıyla ilgili olarak Gençlerbirliği Kulübü Başkanı İlhan Cavcav, Sarıyer Cumhuriyet Başsavcılığı'na ifade verdi.. Cavcav, "32 yıldır başkanlık yapıyorum. Soğan yemedim ki ağzım koksun" dedi..

Futbolda ortaya atılar şike iddiaları kapsamında Gençlerbirliği Kulübü Başkanı İlhan Cavcav da ifade verdi.

Türk futbolunda gündeme bomba gibi düşen ve birçok tutuklamanın yaşandığı şike iddilarıyla ilgili olarak İlhan Cavcav'ın bilgisine başvurma kararı alındı. Sarıyer Cumhuriyet Başsavcılığı, bilgisine başvurmak üzere İlhan Cavcav'ı telefonla çağırdı.

Bu gelişme üzerine Bodrum'da bulanan İlhan Cavcav, İstanbul'a hareket etti. Sabiha Gökçen Havalimanı'na inen Cavcav, buradan saat 15.30 sularında Sarıyer Cumhuriyet Başsavcılığı'na götürüldü. Cavcav adliyede yaklaşık 1 saat kaldı.

"SOĞAN YEMEDİM Kİ AĞZIM KOKSUN"
Adliyeden bir taksiyle ayrılan Cavcav, basın mensuplarının sorularını da kısaca cevaplandırdı.

"Devletin adaleti beni de çağırdı, ifademi istedi, savcıya da ifademi verdim. Herhangi bir şey olduğunu sanmıyorum ama adalete karşı sayın savcının sorduğu tüm sorulara yanıt verdim" diyen Cavcav, kendisine İstanbul Büyükşehir Belediyespor-Gençlerbirliği maçı hakkında mı sorular yöneltildiği sorusuna ise; "Bu konuyu sormayın, adalet takip edecek. Herhangi bir şey yok. Neden buraya geldiniz bilmiyorum, bunlar ufak olaylar Türkiye’de" yanıtını verdi.

"Tanık mı, yoksa sanık olarak mı ifade verdiniz?" sorusuna ise deneyimli başkan "Tanık veya sanık olarak mı bilmiyorum. Ama ben 32 yıldır başkanlık yapıyorum bu ülkede. Soğan yemedim ki ağzım koksun” şeklinde bir yanıt verip sözlerini noktaladı.

DAMAT RECEP ÖZTÜRK TUTUKLU
Şike iddiaları kapsamında geçtiğimiz sezon oynanan İstanbul Büyükşehir Belediyespor-Gençlerbirliği maçı önemli bir yer kaplıyordu.

Bu maçta Gençlerbirliği kadrosunda bulunan yedek kaleci Recep Öztürk, kısa bir süre önce tutuklanmıştı. Recep Öztürk, ayrıca İlhan Cavcav'ın damadı durumunda bulunuyor.

Sayfa Linki:

Site kodu:

Forum kodu:

Benzer Haberler



Widget arak by Futbolizm