Feyyaz Uçar: Metin Tekin seçim yatırımı oldu

"Metin Tekin’e Sportif Direktörlük teklif edildi, seçim öncesi Metin kabul etti... Bu bir seçim yatırımı mı"..

Beşiktaş’ın efsane isimlerinden Feyyaz Uçar, yeni yönetimi ağır dille eleştirerek, “Yapılan iş gemicilik, inşaatçılık değil” dedi. Siyah-Beyazlı kulübün Başkanı Yıldırım Demirören’in yönetim kurulu tercihinin çok yanlışlarla dolu olduğunu dile getiren Feyyaz, diğer efsane isim Metin Tekin’in seçim yatırımı olarak kullanıldığını söyledi.

HANİ METİN TEKİN NEREDE?
Feyyaz Uçar sözlerini şöyle sürdürdü: “Başkan Demirören seçimden önce Metin Tekin’e Sportif Direktörlük görevi teklif etti. Tekin de bunu kabul etti. Aradan bunca zaman geçti, Tekin’in ne zaman göreve başlayacağını merakla bekliyorum. Bu teklif Metin Tekin’in üzerinden bir seçim yatırımı ise abesle iştigal olur.”

YÖNETİMDE FUTBOLDAN GELEN KİMSE YOK
“Söz verilip yapılmıyorsa bunlar can sıkar. Bu olayı sık sık dile getiririz. O kadar basit değil bu işler” diyen Kartal’ın efsane ismi, Beşiktaş’ın mevcut yönetiminde futboldan gelen bir kişiyi göremediğini söyleyerek, “Ben orada bir Zekeriya Alp’i görmek isterdim. Sanlı Sarıalioğlu’nu görmek isterdim yönetici olarak” dedi.

GEMİCİLİK Mİ YAPIYORUZ?
Başkan Demirören’i işbilmezlikle suçlayan Feyyaz Uçar, “Futboldan anlayan kim var. Ama iş adamları, müteaahitler var. Ne yapacak bu kişiler, yapacak iş mi var, gökdelen mi var, onu da anlamış değilim. Futboldan gelen insanlar idari görevlerde yer almalılar. Yapılan iş gemicilik, inşaatçılık değil” diye konuştu.

Sayfa Linki:

Site kodu:

Forum kodu:

Benzer Haberler



Widget arak by Futbolizm