"Arda'yı Fenerbahçe'de görmek isterim"

Sezon hazırlıklarının ikinci etabını Almanya'da sürdüren Fenerbahçe'de yıldız oyuncu Emre Belözoğlu, sabah antrenmanının ardından basın mensuplarının sorularını cevaplandırdı.

Fenerbahçe Başkanı Aziz Yıldırım'ın Arena Özel programında Arda'yı 15 dakikada Fenerbahçeli yapabileceği açıklamasının hatırlatılması üzerine, "Seni kaç dakikada Fenerbahçeli yaptı?" sorusu üzerine Emre; "Beni Fenerbahçeli yapmasına gerek kalmadı, çünkü ben zaten %100 Fenerbahçeliydim. Galatasaray'da da çok güzel günler geçirdim ama Fenerbahçeliydim. Bu bir gerçektir! Arda'ya gelince; onunla aynı takımda oynamak isterim. Bunu herkes ister bence çünkü şu anda ligin en önemli yıldızı. Buraya gelip gelmemek tamamen kendi kararına bağlıdır." dedi.

Bu haberimizi Anadolu diyarlarından bir atasözü ile bağlamak isterim.

"Entari yanına peş arar, orospu yanına eş arar"

Kalın sağlıcakla futbolizm dostları. Hepinizin yüreğine sağlık. Ahue ahue

Sayfa Linki:

Site kodu:
" />
Forum kodu:

Benzer Haberler



Widget arak by Futbolizm