Aurelio futbolu bırakabilir

Kulüp doktorları sakatlığının çok ciddi olduğunu belirtti.

İspanya'nın Real Betis Kulübü'nde forma giyen Marco Aurelio sakatlığının çok ciddi olduğunu, futbolu bırakabileceğini açıkladı.

Ameliyat için ülkesinden, İspanya'nın Punto Radyosu'na telefonla bağlanan milli oyuncu, “Operasyon sonrası tekrar yeşil sahalara dönüp dönmeyeceğimi bilemiyorum. Benim amacım tekrar formamı giymek ama bunu söylemek için şu an çok erken” dedi.

Dizindeki sakatlığın sezon başından beri gelen bir rahatsızlık olduğuna işaret eden Aurelio, “Bu durum performansımı çok düşürdü. Son Valencia maçında iltihaplı bir şekilde sahaya çıkmak zorunda kaldım” dedi.

Tecrübeli oyuncu Brezilya'da doktor Luiz Viera tarafından ameliyat edileceğini belirtti, “Şayet her şey iyi giderse eylül ayında belki sahalara dönebilirim. Aksini düşünmek istemiyorum ama tüm olasılıkları da göz önünde tutuyorum” ifadelerini kullandı.

Aurelio dizindeki sakatlığın Fenerbahçe'de oynadığı dönemden kaldığının da altını çizerek, “O zaman aynı yerde rahatsızlığım vardı ama çok hafifti. Beni fazla etkilemiyordu. Ancak yoğun maç trafiğini kaldıramadım. Bu dizimi çok kötü hale getirdi” diye konuştu.

Sayfa Linki:

Site kodu:

Forum kodu:

Benzer Haberler



Widget arak by Futbolizm