Ertuğrul Sağlam yönetimi bombaladı ve istifa etti

Ertuğrul Sağlam Beşiktaş Başkanı ve yönetimini adeta bombardımana tuttu ve görevini bıraktı !.. Anlamlı açıklamalar yapan, derin mesajlar veren Sağlam; Beşiktaş Yönetimi ve bir kısım medya haricinde kimseye sitem etmedi, ancak net bir şekilde "İçeriden vurulduğunu" söyledi.

Basın toplantısının başında Aktütün saldırısında şehit olan askerlerimiz için taziyesini sunan Sağlam, daha sonra geçen seneden bu yana kısa bir değerlendirme yaptı.

Geçen sezon 2.5 yıllık bir sözleşme imzaladığını, Beşiktaş'ın 100. yıldan sonra hasret kaldığı şampiyonluğa ulaşılması ve uzun vadeli planlar yapılması teklifini kabul ettiğini, altyapıdan tam 15 tane oyuncuyu A takıma kazandırdığını dile getiren Sağlam, UEFA Kupası'nda hem güzel hem kötü maçlar yaşadıklarını hatırlattı. "Geçen sene Porto maçını alabilseydik bugün belki farklı yerlerde olabilirdik" diyen Ertuğrul Sağlam, Turkcell Süper Lig'de ise son 7-8 haftaya kadar liderliği taşıdıklarını ama sürekli olarak içerideki sorunlarla uğraştıklarını belirtti. "Bir yandan rakiplerle mücedele ederken bir yandan da içimizde çıkan sorunlarla uğraştık. Geçen sene İBB maçıyla başlayan hakem hataları, sakatlar, cezalar ve kendi hatalarımızdan dolayı şampiyonluğu kaçırdık." diyen Sağlam daha sonra sözü yeni sezona getirdi.
"Bu sezon başında rotayı çizerken yönetimin tam desteğiyle göreve devam edeceğimiz söylendi" diyen Sağlam, yedek kulübesi çok zengin bir kadro oluşturduklarını belirtti. Ligde şampiyonluğu ve Avrupa'da başarılı hedeflediklerini, kampta çok güzel bir hava yakaladıklarını ve kaptanların kavgasının bile bu ortamı bozamadıklarını söyledi.

Ligde bugün iyi bir konumda olduklarını hatırlatan Sağlam, ardından terbiyeli ama ağır ifadelerle Beşiktaş yönetimini suçladı:

"BEŞİKTAŞLILIK DURUŞUNU SEBA'DAN ÖĞRENDİM"
Beşiktaş'a beni futbolcu olarak transfer eden ve bugünlere gelmemi sağlayan Süleyman Seba'ya buradan çok teşekkür ediyorum. Benim Beşiktaş'a gelişlerimin yanında maalesef gidişlerim de olaylı oluyor. Gerek futbolcu gerek teknik adam olarak büyük Beşiktaş camiasına yakıştım. Beşiktaşlılık duruşunun ne olduğunu Seba'dan öğrendim.

"BU İNSANLAR NEYE HİZMET EDİYOR?"
Geldiğim günden beri alışık olmadığımız olaylar yaşadık. Göreve geldiğimden beri istikrarlı olarak açıklama yapan beni sürekli yıpratan bu insanların neye hizmet ettiğini anlamış değilim.

BAZI GAZETECİLER TEPKİ
Söylemediğim şeyleri yazan gazetecileri saymıyorum bile..

"KULÜPTE BİZ ÜZÜLÜRKEN SEVİNLER OLDU"
Biz üzülürken sevinenler oldu içeride, biz sevinirken de üzülünler oldu. Görevimize dışarıda ve içeride mücadele ederek devam ettik.

YALANCILIK SUÇLAMASI
Bana kimseyle görüşmediklerini söyleyenler şimdi istedikleriyle görüşebililer. Beni kamuayonun önünde zor durdumda bırakmak için söylenren yalanların ne tarafını düzelteceksiniz? Ben vefayı bilirim, çalıştığım sürece istifaya zorlattırıp para peşinde koşan insan olmadım. Benim Beşiktaş sevgimi paraya tahvil etmeye çalışanlar artık utanır mı bilmiyorum. Ben bazı yöneticilerin yaptığı gibi Beşiktaş'a zarar verecek şeyler söylememek için bazı şeyleri söylemiyorum.

"ADAM GİBİ GELDİM ADAM GİBİ GİDİYORUM"
Görev aldığımız ilk günden beri taraftarlarımız beni tezahüratlarıyla gururlandırdı. Adam gibi adam Ertuğrul Sağlam diye bağırdılar. Ben de adam gibi göreve başladım, adam gibi devam ettim, adam gibi bırakıyorum. Hepiniz hakkınızı helal edin.

Sayfa Linki:

Site kodu:

Forum kodu:

Benzer Haberler



Widget arak by Futbolizm