İşte Semih'in golleri (Video) Semih 4 golle rekor kırdı

Semih Şentürk MTK'yı 4 golle bombalayarak tarihe geçti. Yıldızı her geçen gün daha da çok parlayan Semih Şentürk, MTK karşısında adeta şov yaptı ve tarihe geçti !.. Rakip fileleri tam 4 kez havalandırarak Türk futbol tarihine geçen Semih, Aragones'in kendisiyle özel olarak ilgilendiğini söyledi.

Semih Şentürk maçtan sonra şöyle konuştu: "Benim gol atmam önemli değil ama takım galip geldiyse ve benim burada rolüm olduysa çok mutlu olurum. Ben taktik gereği top rakipteyken biraz gerideydim. Arada boşlukları bulunca golleri attım."

FENERBAHÇE'NİN SEZON SEZON HAZIRLIK VE ŞAMPİYONLAR LİGİ MAÇLARININ HABERLERİ VE GOLLERİNİN TÜMÜNÜ GÖRMEK İÇİN TIKLAYIN

MTK-Fenerbahçe: 0-5 (Video) Semih'in golleri Fenerbahçe'yi uçurdu

"Yeni rakibimiz MTK'dan daha güçlü olacak, onu da geçip Şampiyonlar Ligi'ne katılmak istiyoruz."

"Hoca takımın başına gelince benimle özel olarak ilgilendi ve beni yeni yerime hazırlamaya çalıştı. Ben de burada oynamaya alıştım ama performansımı artırmak için elimden geleni yapacağım."

"Ben hiçbir zaman nöbetçi golcü laflarını önemsemedim, her an sahada olabilecekmişim gibi hazırlandım. Kötü olduğumda herkes eleştirsin ama iyi olduğum da da hakkımı versinler."

TARİHE GEÇTİ
Semih Şentürk, MTK karşısında attığı 4 golle Türk futbol tarihine geçti. Semih bir Avrupa Kupası maçında 4 gol birden atan 2. Türk futbolcu oldu. 1971'de Eskişehirsporlu Fethi Heper Kupa Galipleri Kupası'nda Mikkelin'e 4 gol atma başarısını göstermişti.



Semih'in golleri, Semih 4 gol izle, Emre MTK gol, Semih MTK goller, Fenerbahce MTK canlı izle, Fenerbahçe MTK maçı seyret, fenerbahçe mtk maçının geniş özeti, Fenerbahçe MTK maçı Video, Fener MTK canlı seyret, Fenerbahçe MTK goller,

Sayfa Linki:

Site kodu:

Forum kodu:

Benzer Haberler



Widget arak by Futbolizm