Fenerbahçe'de aday yok, kongre iptal !..

Sarı-Lacivertli camiada bir aylık başkan bulunamayınca Olağanüstü Kongre'nin yapılmaması gündeme geldi.

Başkan Aziz Yıldırım Bayülken'e 'Aday değilim. Kimse çıkmazsa bir ay daha görevde kalabiliriz' önerisinde bulundu

Bayülken ile Kayador buna sıcak bakarken, Yılmaz, Küçük ve Refioğlu'nun başkanlığında ısrar ediyor

AZİZ YILDIRIM: "BEN ADAY OLMUYORUM"
Fenerbahçe'de gruplar anlaşırsa 16 Ocak'taki Olağanüstü kongre yapılmayacak. Yönetim bir ay daha görevde kalacak. Kadıköy Grubu lideri Kazım Bayülken ile Vedat OIcay sabah kulübe gelerek Başkan Aziz Yıldırım'a kararını sordular. Yıldırım, "Ben aday olmak istemiyorum. Grupların anlaştığı bir aday varsa elimden gelen her türlü fedakarlığı yapmaya hazırım" dedi. Ve daha sonra da şu öneride bulundu: "Ancak adayınız yoksa, Olağanüstü Kongre'yi yapmayıp bir ay daha görevimizin başında kalabiliriz. Kulübü zor durumda bırakmamak için 13 Şubat'a kadar göreve devam edebiliriz. Düşünün, taşının kararınızı verin."

GÖZLER AZİZ YILMAZ'DA
Kadıköy Grubu ile Onur Kayador'un liderliğini yaptığı Birleşik Grup bu yeni gelişmeye sıcak baktı. Fenerbahçe Kulübü'nde kimse bir aylık süre için kimse aday olmak istemiyor. Bu sıkıntıyı aşmak için şimdi gözler Aziz Yılmaz'ın vereceği cevapta. Bu öneri Yılmaz'a götürülecek Yılmaz da Olağanüstü Kongre'nin ertelenmesini isterse cumartesi günü yapılacak kongrede üyeler divana önerge vererek, seçim maddesini kaldıracaklar. Ve Fenerbahçe, seçimli kongreyi 13 Şubat'ta yapacak.

GÜRBÜZ REFİOĞLU BEKLEMEDE
Birleşik Vakıf Lideri Aziz Yılmaz ise Aziz Yılmaz dışındaki bütün alternatiflere olumlu baktıklarını açıkladı. Yılmaz, "Gürbüz Refioğlu ile görüştüm olumlu yanıt aldım. Aziz Yıldırım'ın aday olup olmadığını öğrenmek istiyoruz. Vefa Küçük'le de görüştüm. Analar Bütün Fenerliler'i bu günler için doğurdu" dedi. Refioğlu ise "Fenerbahçe için her şeyi yaparım. Ama sağlığım daha önemli" dedi.

11.01.2000

Sayfa Linki:

Site kodu:

Forum kodu:

Benzer Haberler



Widget arak by Futbolizm