Nihat Kahveci: "Daha çok maça ihtiyacım var"

Nihat Kahveci Villarreal(A) Milli Futbol Takımı'nın ve Villarreal'in forvet oyuncusu Nihat Kahveci, 6 ay süren sakatlığının ardından forma girmenin zor olduğunu söyledi.

Nihat, "Forma girmem zor oluyor. Üst düzeye çıkıp, kendime tam güvenimin geri gelmesi için daha çok maça ihtiyacım var" dedi.

Nihat Kahveci golle döndü (Video)

La Liga'da ilk iki haftada sadece Valencia maçında 15 dakika sahada kalan ve Milli Takım maçlarında oynayan Nihat, Villarreal'e geri döndükten sonra, "Fırsatımı bekliyorum ve sıra bana geldiğinde bunu iyi değerlendirmek için antrenmanlarıma ve çalışmalarıma sıkı bir şekilde devam ediyorum. Benim için öncelik takımın kazanması ve üst sıralarda olması. Benim oynayıp oynamamam bundan sonra geliyor. Oynamadığım için yakınacak değilim" değerlendirmesinde bulundu.

Villarreal, La Liga'nın 3. haftasında pazar günü deplasmanda Mallorca ile karşılaşacak.

Sayfa Linki:

Site kodu:
" />
Forum kodu:

Benzer Haberler



Widget arak by Futbolizm