Maziden sayfalar: Elvir Boliç de gidiyor

Fenerbahçe kadrosuFenerbahçe'den ayrılmak isteyen futbolcular kervanına Boliç de katıldı. Boşnak futbolcu beş yıldır Fenerbahçe'de oynadığını söyleyerek, 'Artık benim de ayrılma zamanım geldi. İspanya'dan teklifler var. Orada Baliç'le karşı karşıya oynamak istiyorum' dedi.

Boliç, 'Fenerbahçe'de çok mutluyum ama her futbolcu gibi ben de Avrupa'da oynamak istiyorum. Bunun zamanı geldi de geçiyor bile. Bu benim için son fırsat' dedi.

Bu arada Fenerbahçe, Altay maçının hazırlıklarını dün akşam yaptığı tek çalışma ile sürdürdü. İshal olan Alpay'ın yarım bıraktığı idmanda Güvenç de kendi kendini sakatladı. Bir pozisyonda sol ayağının üzerine basan genç futbolcu antrenmanı tamamlayamadı. Birbirlerine sert giren kaleci Oğuz ile Kemalettin de ağız kavgası etti. Araya giren Turhan Sofuoğlu iki futbolcuyu yatıştırdı.

10.02.2000

Sayfa Linki:

Site kodu:

Forum kodu:

Benzer Haberler



Widget arak by Futbolizm