"Galatasaray'ı rahat yeneriz"

"Şansızlığımızı Galatasaray maçında kıracağımıza inanıyorum. Ali Sami Yen'den üç puanla ayrılırsak sürpriz olmayacak. Galatasaray karşısında rahatlıkla galip geleceğimizi düşünüyorum."

Bu iddialı sözlerin sahibi Konyaspor Futbol Şube Sorumlusu Hasan Dağlı. Sezonun ilk 4 maçında galibiyet alamadıklarını hatırlatan Dağlı, ilk galibiyeti Galatasaray karşısında alacaklarını belirterek, şansızlıklarını kıracaklarını söyledi.

Ligin ilk dört haftasında iyi oyun sergilediklerini ve oyunda üstünlüğü elde tuttuklarını belirten Dağlı, "Şanssızlığımızdan dolayı galip gelemedik. Bu şansızlığımızı Galatasaray maçında kıracağımıza inanıyorum. Zor bir maç olacak, ama Galatasaray'ın bize karşı üstünlük kuracağını tahmin etmiyorum. Ali Sami Yen'den üç puanla ayrılırsak süpriz olmayacak. Galatasaray karşısında rahatlıkla galip geleceğimizi düşünüyorum." dedi.

Sayfa Linki:

Site kodu:
" />
Forum kodu:

Benzer Haberler



Widget arak by Futbolizm