Batista: "Galatasaray'da yedek kalmam"

Gaziantepspor’a veda etmeye hazırlanan Batista, Galatasaray hakkındaki görüşlerini anlattı.

Sezon başında Fatih Terim beni Milan’a istedi ama olmadı. O zaman çok üzülmüştüm. Şimdi her oyuncunun rüyalarını süsleyen Galatasaray’a gideceğim için çok mutluyum” dedi.

Cim Bom’da kesinlikle yedek kalmayacağını belirten Batista, “Banko oynarım. Benim özelliklerime sahip futbolcu Türkiye’de yok denecek kadar az. Hem teknik, hem de savaşçıyım. Sahada ayak basmadık yer bırakmam. Benim gelişimle birlikte Sergen’in de rahatlayacağına inanıyorum. Orta alanda kazanacağım topları Sergen’e veririm, o da gerekeni yapar” şeklinde konuştu.

Brezilyalı yıldız şunları söyledi: “Galatasaray dünya markası. Her yıl kadrosundan büyük yıldızları kaybetmesine rağmen yine de kendisini yenileyip zirvede kalmayı başarıyor. Özellikle Arif’in futbol stilini çok beğeniyorum. Sadece o değil. Mondragon, Kaptan Bülent, Sergen, Suat, Ergün, Ümit Karan gibi süper yeteneklerle futbol oynamak çok güzel olacak.”

22.11.2001

Sayfa Linki:

Site kodu:
" />
Forum kodu:

Benzer Haberler



Widget arak by Futbolizm