Maziden sayfalar: "Futbolu Fenerbahçe'de bırakacağım"

Dün tatil yaptığı Bodrum’dan Başkan Aziz Yıldırım’ı telefonla arayan milli kaleci, Fenerbahçe’de kalacağını ve artık Sarı-Lacivertliler'in bir parçası olduğunu Aziz Yıldırım’a söyledi.

Yıldırım da, "Biz zaten seni bırakmayı düşünmüyorduk. Fenerbahçe, senin önderliğinde önümüzdeki sezondan itibaren bir çok başarıya imza atacaktır" yanıtını verdi. Dünya Kupası öncesi kafasının rahat olmasını istediğini kaydeden Rüştü, "Zaten mukavelem de devam ediyor. Hiçbir zaman da ayrılmayı düşünmüyorum. Bu konunun artık gündemden çıkması gerekir" diye konuştu.

Manchester United'in transfer listesinde bulunan ve sürekli izlenen milli kaleci, "Ben F.Bahçe'nin öz evladıyım. Benim için maddiyat değil, maneviyat önemli. Tabii ki hedeflerim var. Ama önce F.Bahçe'deki hedeflere ulaşmalıyız. Bunun için kalmamın daha doğru olacağını düşündüm" dedi.


Öncelikle eşi Işıl'ın Fenerbahçe'de kalmasını istediğine dikkat çeken Rüştü, "Oğuz hocam da bu konuda etkili oldu. Bu yıl yeni stadımız ile Avrupa arenasına çıkacağız. Şampiyonlar Ligi'ndeki kötü imajımızı silmeliyiz. Taraftara borcumuzu ödemek istiyoruz" diye konuştu.

Milli takım kampına kafası rahat gideceğine değinen Rüştü sözlerini şöyle tamamladı: "Rüştü'yü Rüştü yapan F.Bahçe formasıdır. Bu formaya haksızlık edemezdim. Bir yıl sonra sözleşmem bitiyor. O zaman gelen teklifleri daha iyi değerlendirme fırsatını bulacağım."

08.05.2002
Sayfa Linki:

Site kodu:
" />
Forum kodu:

Benzer Haberler



Widget arak by Futbolizm