Maziden sayfalar: Bülent Akın için kötü sezon

Sergen: Bülent sie lan... Çık git lan burdan. senin yüzünden golü kaçırdıkFatih Terim'in, "Bülent bizim sözleşmeli futbolcumuz, bir yere gitmeyecek. Onunla niye konuşayım ki" açıklamasıyla omzundan büyük bir yük kalktığını belirten genç futbolcu Bülent Akın, "Kulübümüzün yarım kalmış bir işi var. Onu gerçekleştiren futbolculardan biri ben olacağım. Şampiyonlar Ligi Şampiyonluğu, Galatasaray için hayal değil" dedi.

Geçtiğimiz yıl çoğu zaman haksız eleştirilere uğradığını belirten Bülent, "Profesyonel bir futbolcunun görevi, hocasının istediğini yapmaktır. Lucescu, bana her zaman, 'Topu kazandığında ya Popescu'ya, ya da Bülent'e pas yapacaksın. Onların önü açık ve bu yüzden oyunu daha iyi başlatma şansına sahipler' dedi. Ben de dinledim. Türk Futbol Tarihi'nin en başarılı teknik direktörüyle birlikte çalışırken ofansif yönümün güçlü olduğu ortaya çıkacak" ifadesini kullandı.

Genç oyuncu, "2001-2002 sezonu benim açımdan iyi bir yıl olmadı. Çünkü takımda en çok olmak istediğim dönemde, mesela Barcelona maçında sakatlığım sebebiyle sahada değildim. Geçen sene bile hedef çeyrek finaldi. Fatih Terim'le birlikte doğaldır ki, şampiyonluk hedeflenecek. Kulübün böyle bir kültürü ve başarıya layık mazisi var. Bu hedefi yakalayamayacağımızı düşünenler, ne kadar yanıldıklarını çok yakın bir zamanda anlayacaklar" dedi.

17.05.2002

Sayfa Linki:

Site kodu:

Forum kodu:

Benzer Haberler



Widget arak by Futbolizm