Bülent Korkmaz iddialı: "Maç sonunda biz sevineceğiz"

Bursaspor Teknik Direktörü Bülent Korkmaz, hafta sonu kendi saha ve seyircileri önünde Galatasay ile yapacakları maça takım ve şehir olarak hazır olduklarını söyledi.

Korkmaz, Vakıfköy Orhan Özselek Sosyal Tesisleri'nde düzenlediği basın toplantısında, antrenmanların iyi geçtiğini, pazar akşamı sahadan galip ayrılmak için gerekli oyunu sergileyeceklerini kaydetti.
Ligin ikinci haftasında ilk galibiyeti Galatasaray'a karşı almak istediklerini vurgulayan Korkmaz, "Takım ve şehir olarak bu zorlu maça hazırız. 90 dakika sonunda istediğimiz sonucu alacağımıza inanıyorum" dedi.

Korkmaz, bir gazetecinin "Galatasaray'da özel önlem alacağınız futbolcu var mı?" sorusuna, "Galatasaray'a karşı özel bir önlem almayacağız. Şablon belli. Takım halinde defans ve hücum oynayacağız. Duran toplarda belki farklı bir şeyler yapabiliriz" yanıtını verdi.

Korkmaz, Galatasaray'da uzun süre forma giyen bir futbolcu olduğunun, ancak teknik direktör yaşamında sarı-kırmızılı takıma karşı hiç maç kaybetmediğinin anımsatılması üzerine, şunları söyledi: "İnşallah yine aynı olur. Bursa'dayım, ben Bursaspor'un başarısı için çalışıyorum. Hafta sonu taraftarlarımız sabırlı olsun. Maçın bitimine kadar beklesinler. Takıma destek versinler. Onlarla birlikte inşallah maç sonunda sevineceğiz."

Korkmaz, transferle ilgili bir soruya ise, "Artık bu konularda konuşmuyorum. Ben yönetime listemi verdim. Bundan sonrası yönetimin işi. Ancak şunu söyleyebilirim, defansif oynayan bir oyuncunun ismini verdim" diye yanıtladı.

Sayfa Linki:

Site kodu:
" />
Forum kodu:

Benzer Haberler



Widget arak by Futbolizm