Maziden sayfalar: "Pançu değil Panku"

Beşiktaş'ın yeni transferi Pancu taraftardan şikayetçi... Taraftarın kendisine ‘Pançu’ diye seslendiğini belirten Pancu, “Pançu bizim ülkede şarap yapılan ünlü bir tesisin adı. Benim adım Panku” dedi.

Sezonun ilk maçında Bursaspor karşısında ortaya koyduğu futbol ve attığı golle güven oyu alan Pancu, "Bana inananları mahcup etmediğim için çok mutluyum" dedi.

Rumen oyuncu takım arkadaşlarıyla mükemmel bir uyum kurduğunu belirtti, "Doksan dakika koşan, pres yapan oyuncularımız oldukça fazla. Galip gelmemiz gerekirdi, olmadı. Attığım tek golü bana büyük destek veren değerli hocamız Lucescu ve taraftarlara armağan ediyorum" diye konuştu.

Bursaspor karşısında bireysel, basit hatalar yaptıklarına da işaret eden Pancu şöyle devam etti: "Biz yabancılar için en büyük sorun uyum olayıdır. İlk geldiğimde çok sıkıntı çektim. Şimdi bu ortadan kalktı, alıştım. Tümer ile iyi anlaşıyoruz, iyi paslaşıyoruz. Sezon boyunca yirmiye yakın gol atarım. Önemli olan takımın kazanması. Takım olarak iyi yoldayız. Sakatlıkların düzelmesiyle birlikte herkes güçlü bir ekip izleyecek."

13.08.2002

Sayfa Linki:

Site kodu:
" />
Forum kodu:

Benzer Haberler



Widget arak by Futbolizm