Ali Gültiken'den Sinan Engin'e taş

Beşiktaş'ta menajerlik görevine getirilen Sinan Engin'den sonra istifa edeceği yönünde haberler çıkan Ali Gültiken istifa etmediğini ve görevinin başında olduğunu açıklarken Sinan Engin'e de ayarı uzattı: "Sanırım bulunduğum göreve gelmek isteyen arkadaşın yaptığı spekülasyonlar"

Gültiken "Ne başkan Yıldırım Demirören ne de yönetim benimle bir görüşme yaptı. İstifa edeceğim yönünde çıkan haberler var ama ben istifa etmedim" açıklamasını yaptı.

Gültiken Sinan Engin'in menajerlik görevine getirildiğinin söylenmesi üzerine ise "Bu konu hakkında bilgim yok. Yönetim bunu bana iletmedi" açıklamasını yaptı.

SİNAN ENGİN'E TAŞ!
Ali Gültiken bunun yanı sıra Anadolu Ajansı'na bu haberlerin çıkmasının nedenini şu sözlerle açıkladı: "Sanırım bulunduğum göreve gelmek isteyen arkadaşın yaptığı spekülasyonlar" Bu sözler ise Sinan Engin'e mesaj şeklinde yorumlandı.

http://futbolizm.blogspot.com/2007/08/sinan-engine-kim-srar-etti.html

Sayfa Linki:

Site kodu:

Forum kodu:

Benzer Haberler



Widget arak by Futbolizm