“Burada olmaktan çok mutluyum“

Beşiktaş'ın Fransa'nın PSG takımından transfer ettiği Edouard Cisse kendisini siyah-beyazlı renklere bağlayan resmi imzayı attı. Cisse, BJK Nevzat Demir Tesisleri'nde Kenan Öner, Celal Kolot ve Mario Berk'in de katıldığı imza töreninde çok mutlu olduğunu dile getirdi ve herkese teşekkür etti.

Cisse gece Beşiktaşlılarca böyle karşılanmıştı

Beşiktaş'ın beni istediğini uzun zamandır biliyordum. Bana karşı çok yakın davrandılar ve buda beni çok etkiledi.. Kariyerimi tanınmış ve hedefleri olan bir kulüpte devam ettirmek istedim ve bu yüzden de Beşiktaş'ı seçtim. Türkiye Ligi çok rakebetli bir lig ve bu sezon gerçekten de benim açımdan zorlu bir sezon olacak. Benim le burada başka takımlarda ilgilendi ancak benim tercihim Beşiktaş oldu.

Cisse kendisine Tigana ile ilgili sorulan bir soruya ise Tigana'nın burada çalıştığını biliyordum ancak onunla herhangi bir görüşmem olmadı şeklinde cevap verdi.

ERTUĞRUL HOCA'NIN BİLGİSİ VAR
Beşiktaş Genel Sekreteri Kenan Öner ise Cisse transferi için hayırlı bir transfer yaptıklarını belirterek, bu seneki transfer politikalarını bir orta saha bir defans üzerine kurduklarını açıkladı. Kenan Öner Cisse'yi uzun bir araştırmanın ardından kadrolarına kattıklarını ve bundan 3 hafta önce Paris'e giderek bu transferi bitirdiklerini söyledi. PSG teknik direktörü Paul Le Guen'den onay alındıktan sonra Ertuğrul Sağlam'ın da onayını aldıklarını söyleyen Kenan Öner, "Ertuğrul Sağlam'ın yapılan her transferden haberi var" dedi.

"YABANCI SINIRI AYNI KALMALI"
Geçen seneki kadromuz bizim için geleceği kurmak açısından cok önemliydi diyen Öner Bu sezon da kurduğumuz bu kadronun eksik olan bölgelerine özelliklede orta saha bölgesine takviyelerde bulunduk bu doğrultuda da uzun süredir izlemiş olduğumuz Cisse'yi transferini gerçekleştirdik vebu yüzden cok mutluyuz dedi. Öner kendisine yabancı sınırlaması ile ilgili sorulan bir soruya da Kulüp olarak yabancı sınırının aynı şekilde kalmasını istiyoruz şeklinde cevap verdi.

"SIRADA BOUMSONG VAR"
Cisse'nin transferinin ardından basında çıkan yabancı transferlerinin bir çoğu masa başında yazılan haberler olduğunu ancak bunlar arasında doğru olan tek isim Boumsong olduğunu söyleyen Kenan Öner; "Bu oyuncuyla görüşmelerimizi sürüyor. Eğer uygun şartlar oluşursa bu oyuncuyu da hocamızın isteği doğrultusunda kadromuza katacağız." dedi.

Futbol Federasyonu'nun yabancı kısıtlamasını desteklediklerini belirten Kenan Öner, 6 yabancının yeterli olduğunu ve bu sene için bir değişiklik yapılmaması gerektiğimi söyledi. Türk futbolunun ilerlemesi için böyle bir değişikliğe şimdilik gerek duymadıklarına da değinen Kenan Öner, "Önümüzdeki seneler neler getirir tabi bilinmez" dedi.

Sayfa Linki:

Site kodu:

Forum kodu:

Benzer Haberler



Widget arak by Futbolizm