Mervan Çelik Glasgow Rangers'ta

Galatasaray'ın güdemindeydi, Rangers'a gitti... Galatasaray ile de anılan Türk futbolcu Mervan Çelik, İskoçya'nın Glasgow Rangers takımına transfer oldu.

Transfer döneminde adı bir ara Galatasaray ile de anılan Türk futbolcu Mervan Çelik, İskoçya'nın Glasgow Rangers takımına transfer oldu.

İsveç Ligi takımlarından GAIS Göteborg forması giyen Mervan Çelik, İskoçya’nın Glasgow Rangers takımıyla anlaşmaya vardı.

Takımıyla sözleşmesi Ocak ayında sona eren Çelik, yeni takımıyla 3,5 yıllığına anlaştı. Glasgow Rangers, GAIS Göteborg’a bu transfer için yaklaşık 300 bin euro tutarında bir yetiştirme bedeli ödeyecek.

Mervan Çelik’in menajeri Hasan Çetinkaya, konuyla ilgili olarak “Glasgow Rangers ile tüm konularda prensip olarak anlaştık. Üç buçuk yıllık bir sözleşme olacak. Mervan için büyük liglerin önemli kulüplerinden 12-13 teklif almıştık. Fakat Mervan yaklaşık bir ay önce Glasgow’a gitti ve gerek kulüpten, gerekse de Ally McCoist’tan olumlu olarak etkilenerek geri döndü. McCoist, bu transferin kilit nedenlerinden birisidir” şeklinde konuştu.

Yeni takımıyla anlaşmış olmaktan çok mutlu olduğunu dile getiren başarılı kanat oyuncusu ise, yaptığı açıklamada “Rangers için birçok gol hazırlamak ve atmak istiyorum. Hedefim, bir futbolcu olarak gelişim göstermek, Rangers ile şampiyonluklar yaşamak, Avrupa’da oynamak ve İsveç Milli Takımı’na seçilmek. Her zaman, bana güvenecek bir teknik direktörün olduğu bir kulübe gitmek istediğimi söylemiştim. Rangers’ı da McCoist bana inandığı için tercih ettim. Glasgow’da çok iyi karşılandım. Burada her şey profesyonelce ve iyi işlediği için kendimi kulübe yakın hissettim. Şimdi taraftarlarla buluşmak için sabırsızlanıyorum. Rangers, her maç yaklaşık 45 bin kişiye oynuyor. Her şeyin çözülmesi güzel bir his. Birçok kulüpten ilgi olduğu için düşünecek çok şey vardı. Fakat artık rahatladım ve kendimi iyi hissediyorum. Rangers formasını sırtıma geçirip goller atmak için sabırsızlanıyorum” ifadelerini kullandı.

Bu sezon GAIS Göteborg formasıyla çıktığı 27 lig maçında 14 gol atan ve aynı zamanda İsveç 21 Yaş Altı Milli Takımı adına da mücadele eden Mervan Çelik için İtalya, İngiltere ve Türkiye’den de teklifler geldiği biliniyor.

Sayfa Linki:

Site kodu:

Forum kodu:

Benzer Haberler



Widget arak by Futbolizm